ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

از خدا خواستم!!!

iran-stars.com


:I asked GOD
Let all my friends be healthy
!...and happy forever

از خدا خواستم:
بگذار همه دوستان من سلامت
و شاد باشند، برای همیشه...!

:GOD said
!....But for 4 days only

خداوند فرمود:
ولی فقط برای 4 روز...!

:I said
Yes, let them be a
,Spring Day
,Summer Day
,Autumn Day
.and Winter Day

گفتم:
بله، بگذار آن روزها
یک روز بهاری،
یک روز تابستان،
یک روز پاییز،
و یک روز زمستان باشند.

:GOD said
.3 days

خداوند فرمود:
3 روز.

:I said
,Yes, Yesterday
Today
.and Tomorrow

گفتم:
بله، دیروز،
امروز،
و فردا.

:GOD said
!No, 2 days

خداوند فرمود:
نه، 2 روز!

:I said
(Yes, a Bright Day (Daytime
.(and Dark Day (Night-time


 گفتم:
بله، یک روز روشن (طول روز)،
یک روز تاریک (شب هنگام).

:GOD said
!No, just 1 day

خداوند فرمود:
نه، فقط یک روز!

:I said
!Yes

گفتم:
بله!

:GOD asked
?Which day

خداوند پرسید:
کدام روز؟

:I said
Every Day
in the living years
!of all my friends

گفتم:
هر روز
در روزهای  زندگی
تمام دوستان من!

:GOD laughed, and said
All your friends will be healthy
!and happy Every Day

خداوند خندید و فرمود:
تمام دوستان تو هر روز سلامت
و شاد خواهند بود!




iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد