ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

ستاره مشرقی

هر آنچه به دنبالش هستید...

دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 به همراه شماره سریال فعال سازی وک

iran stars

Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و شماره سریال برنامه از وبسایت ایران استارز با لینک مستقیم و دائمی دانلود کنید . امیدواریم که از این بازی لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

سخنان آموزنده

iran stars

اگر در اولین قدم موفق می‌شدیم، سعی و عمل معنایی نداشت. (مترلینگ)


iran stars

پیروی حق کسانی است که از شکست‌های خود درس گرفته‌اند. (فرانسیس بیکن)

ادامه مطلب ...

عاشق خدا باشیم یا از خدا بترسیم؟

iran stars

همیشه رحمت خداوند بر غضب او سبقت دارد اما همه صفات خدا عین هم هستند و صفت انتقام او عین بخشش اوست و ما اگر صفتی از خدا را انکار کنیم به انکار خود خدا برمی‌گردد، صفت منتقم بودن خدا نیز کمال او است و بد نیست و خدایی که از ظالمین انتقام نکشد خدا نیست شما پدری را در نظر بگیرید که هیچ برخوردی با فرزندی که دائما فرزندان دیگر را آزار می‌دهد انجام نمی‌دهد قطعا نمی‌تواند پدر خوبی باشد .
خداوند بلند مرتبه را ما با این زمزمه ها "مهربانتر از بابا مهربانتر از مادر"و "خدای خوب و مهربان داده به ما گوش و زبان..." شناختیم دانستیم که او ارحم الرحمین است از گناهان ما چشم می پوشد و دوستمان دارد ما را جانشین خود قرار داده ،بهترین رازدار است و عیب ما را به کسی نمی گوید و هزار و یک وصف دیگر که دل ما را گرم می کند .
بعد ها گفتند باید از کسی که مهربانترین است بر ما عاشق است و با همه کاستی ها دوستمان دارد ترسید و این ترس ستوده است .
چون او آتشی دارد سخت سوزاننده و خشمش چیره می شود و وای بر کسانی که بر آنان خشم گرفته شود .

ادامه مطلب ...

دلیل احساس خستگی در هنگام بیدار شدن از خواب !

iran stars

اغلب ما صبح به سختی از تخت خواب بیرون می آییم. از هر ۴ نفر ۳ نفر با خستگی مفرط از خواب بیدار می شوند و ۶۰ درصد نیز همیشه احساس خستگی می کنند.

ادامه مطلب ...

آیا می توان نماز را به فارسی خواند؟

iran stars

استاد نقل می کند:سال یکهزار و سیصد و سی و دو شمسی بود، من و عده‏ای از جوانان پر شور آن روزگار، پس از تبادل نظر و بحث و مشاجره، به این نتیجه رسیده بودیم که چه دلیلی دارد نماز را به عربی بخوانیم؟ چرا نماز را به زبان فارسی نخوانیم؟ عاقبت تصمیم گرفتیم نماز را به فارسی بخوانیم و همین کار را هم کردیم.

 والدین کم کم از این موضوع آگاهی یافتند و به فکر چاره افتادند. آن‏ها، پس از تبادل نظر با یکدیگر، تصمیم گرفتند با نصیحت ما را از این کار باز دارند و اگر مؤثر نبود، راهی دیگر برگزینند. چون پند دادن آن‏ها مؤثر نیفتاد؛ ما را نزد یکی از روحانیان آن زمان بردند.
آن روحانی وقتی فهمید ما به زبان فارسی نماز می‏خوانیم، به شیوه‏ای اهانت‏آمیز نجس و کافرمان خواند. این عمل او ما را در کارمان راسخ‏تر و مصرتر ساخت. عاقبت یکی از پدران، والدین دیگر افراد را به این فکر انداخت که ما را به محضر حضرت آیت اللّه حاج آقا رحیم ارباب ببرند و این فکر مورد تأیید قرار گرفت. آن‏ها نزد حضرت ارباب شتافتند و موضوع را با وی در میان نهادند. او دستور داد در وقتی معیّن ما را خدمتش رهنمون شوند.

ادامه مطلب ...

11 دلیل برای خوردن 1 عدد سیب در روز

iran stars

سیب به بهبود تنفس، درمان و پیشگیری از آسم، افزایش هوش، پیشگیری و درمان آلزایمر، کاهش کلسترول، کاهش خطر حملات قلبی، کاهش احتمال ابتلا به سرطان، افزایش انرژی بدن، افزایش بینایی و بهبود دیابت کمک می‌کند.
جدا از طعم و مزه‌ی بسیار عالی که سیب دارد، این میوه کوله‌باری از خواص درمانی را در خود دارا می‌باشد.
سیب نقش مهمی در سلامت بدن دارد و مزیت آن این است که علاوه بر پیشگیری از بیماری‌ها، باعث افزایش سلامتی نیز می‌شود.

در این‌جا، برای شما دلایلی آورده‌ایم که چرا باید روزی حداقل یک عدد سیب بخورید.

ادامه مطلب ...

کلک آرایشی برای رهایی از خشکی لبها

iran stars

استفاده ضربه ای از رژلب راحتترین و سریع ترین راه برای داشتن چهره ای رومانتیک می باشد، لب های خشکی زده اصلا زیبا نیستند، بنابراین لب های خشک را قبل از استفاده از هر رژلبی مرطوب کنید...
استفاده ضربه ای از رژلب راحتترین و سریع ترین راه برای داشتن چهره ای رومانتیک می باشد. اما وقتی باعث چسبنده شدن لب ها می شود کدام محصول برای شما مناسب می باشد؟

ادامه مطلب ...

معرفی صاحب خانه با رنگ ها

iran stars

تا به حال برایتان پیش نیامده است که به محض ورود به خانه ای احساس راحتی و صمیمیت داشته باشید یا بدون اینکه بدانید میزبان کیست، معذب و رسمی سر جایتان بنشینید و برای رفتن از آن خانه ثانیه شماری کنید؟!

شاید دقت نکرده باشید اما تاثیر رنگ های یک خانه بر روی شما بسیار زیاد است. این رنگ ها صاحبخانه را به شما معرفی می کنند و حس و حال آنها، شخصیت و علایق شان را قبل از برخورد با خود آنها با شما در میان می گذارند. خانه شما برای روح تان آرامش می آورد و پناهگاه شماست، فضایی است که با عزیزان تان دور هم جمع می شوید. رنگ صحیح و ترکیب های رنگی مناسب به آرامش شما قوت بخشیده و خانه تان را زیبا می سازد. هر رنگی حرفی برای گفتن دارد به همین دلیل رنگی که خیلی به آن علاقه دارید شاید مناسب کل خانه نباشد. اگر روان شناسی رنگ ها را بدانید راحت تر می توانید به هدف خود از دکور منزل برسید. البته بد نیست که به مجله ها و عکس های دکوراسیون داخلی نیز نگاهی بیندازید.

ادامه مطلب ...

برای آرامش اعصاب چه باید خورد؟

iran stars

بیماری روحی، بیماری‌ای نیست که به‌طور ناگهانی بروز کند، بلکه در اثر یک رشته علل پیش می‌آید

خوشبختانه بعضی از دلایل بروز بیماری‌های روانی صرفاً به تغذیه مربوط می‌شوند، بنابراین می‌توان با تغییر شیوه رژیم غذایی آن را برطرف ساخت. از مدت‌ها پیش ثابت شده است که کمبود ویتامین‌های گروه B می‌تواند یک نوع جنون ایجاد کند.

تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که تحت رژیم‌های غذایی فاقد ویتامین‌های گروه B قرار گرفته‌اند، به اختلال روانی، اضطراب شدید و افسردگی مبتلا شده‌اند.

ادامه مطلب ...

زیباترین روش زن داری را بشناسید !

iran stars

اسلام برای هر یک از دو عنصر اساسی بنیان خانواده یعنی زن و مرد کارکردها، وظایف و مسئولیت هایی اعم از حقوقی، عاطفی، اخلاقی و اجتماعی تعیین کرده تا هر یک از آنها با عمل بدان، موجبات به وجود آمدن سعادت، خوشبختی، صمیمیت، صفا و تفاهم در نهاد خانواده را فراهم آورند. مسلم است که ناهنجاری ها و مشکلات متعددی که در خانواده ها بروز می کند اغلب به دلیل نادیده گرفتن این وظایف و مسئولیت هاست که از سوی زن یا مرد یا هر دو آنها صورت می گیرد.

در اینجا وظایف و مسئولیت های اخلاقی مردان در قبال همسران خود را از دیدگاه آیات و روایات در قالب مقاله حاضر تقدیم خوانندگان عزیز می کنیم که امید است بتواند نقشی هر چند کوچک در گرمتر شدن کانون روابط عاطفی و صمیمی میان همسران داشته باشد. اینک با هم آن را از نظر می گذارنیم.

ادامه مطلب ...

زندگی زناشویی عاشقانه با 2 روش ساده

iran stars

به گفتگوی زیر توجه کنید ، قبل ازآن که ادامه مقاله را مطالعه نمایید ، از خودتان بپرسید : آیا در زندگی شماهم مانند این گفتگو ها هست ؟ آیا تاکنون در باره حقوق زناشویی خودتان، با همسرتان بحث وگفتگوکرده اید ؟ اگر پاسخ پرسش ها مثبت است؛با مطالعه مقاله ،به کمک دوکلید طلایی ، در زندگی زناشویی ، دریچه خوشبختی را به روی خود وهمسرتان ،باز نمایید ؛ تا در کنار همسرتان ، به خوبی زندگی نمایید ودر آخرت از ثواب های همسرداری برخوردار شوید.

ادامه مطلب ...

گفتگوی خواندنی یک پدر و پسر

iran stars

امیر المومنین علیه السلام : فرزندم درستی چیست ؟
حسن بن علی علیه السلام: پدر, درستی, از میان برداشتن بدی ها به وسیله ی نیکی هاست .

- شرف چیست ؟
نیکی کردن به خویشاوندان و تحمل بدی ایشان .

- جوانمردی چیست ؟
پاکدامن بودن ...

ادامه مطلب ...

دندان پر شده ها بخوانند

iran stars


فرض کنید مراحل پرکردن دندان شما به اتمام رسیده و دندانتان به طور دائم پر شده است. اکنون باید این نکات را در نظر بگیرید:

دندان پرشده ممکن است حساس شده باشد. معمولا دندان‌هایی که به کمک کامپوزیت‌ها پر می‌شوند حساس ترند اما دندان‌های پرشده با آمالگام هم ممکن است به فشار، گرما، سرما یا شیرینی حساس باشند. این حساسیت در بیشتر مواقع طی یک تا دو هفته بعد از ترمیم دندان برطرف می‌شود اما اگر حساسیت شدید دندان شما بیش از این طول کشید، با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

ادامه مطلب ...

مداحی شهادت حضرت علی(ع)

iran stars

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان، امیر مومنان، حضرت علی(ع)، ایران استارز دو قطعه مداحی مخصوص همین ایام با صدای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، حاج محمود کریمی و حاج سعید حدادیان، جهت دانلود آماده نموده است. ما را نیز در عزاداری خود سهیم بدانید.

ادامه مطلب ...

دیکشنری موبایل انگلیسی به فارسی و بلعکس SaraDic Mobile Dictionar

iran stars

ورژن جدید و آپدیت شده از دیکشنری SaraDic Mobile Dictionary مخصوص گوشی های نوکیا با دامنه لغات زیاد و به صورت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی که به صورت جاوا میباشد همچنین این برنامه  قابلیت استفاده  در گوشی های تاچ اسکرین را هم دارا میباشد. و کاملاً با گوشی های لمسی سازگار است.
این برنامه همچنین قابلیت ارسال معنی به همراه لغات از طرق اس ام اس و بلوتوث را نیز دارا میباشد.


ادامه مطلب ...

پسرهای جوان و تازه داماد این ۲۲ توصیه را بخوانند

iran stars

این مطلب برای پسرهایی مفیده که میخوان به زودی زندگی مشترک را با همسر خود شروع کنند

ادامه مطلب ...

گران ترین تیغ اصلاح جهان به تیزی یاقوت

iran stars

به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گران قیمت‌ترین تیغ اصلاح جهان به قیمت یکصد هزار دلار که به دو تیغ ساخته شده از یاقوت مجهز است به فروش گذاشته شد.
 
محققان برای ساخت این تیغ اصلاح سه سال وقت گذاشته‌اند و برای آن دسته‌ای با جنسی از ایریدیوم خالص ساخته‌اند. ایریدیوم در شیمی به عنوان مقاوم‌ترین فلز پلاتینیومی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی شناخته می‌شود و به ندرت و در شهاب سنگ‌های آسمانی یافت می‌شود.

دو تیغه اصلاح این تیغ اصلاح از جنس یاقوت سفید است که در آزمایشگاهی متعلق به شوروی سابق در جمهوری اکراین به دست آمده است.
 
تنها ۸۰ اتم در لبه تیز این تیغ‌های اصلاح وجود دارد که به نازکی برابر یک ده هزارم ضخامت یک موی انسان و یا بهتر بگوئیم ۵۰۰ برابر نازک‌تر از یک رشته موی انسان هستند و تیزتر از هر چیزی هستند که بشناسید.

تنها ۹۹ عدد از این تیغ اصلاح توسط کارخانه آمریکایی برایت‌لایت ساخته خواهد شد و این شرکت اعلام کرده است که تیزی این تیغ‌های اصلاح تا یکسال دوام داشته و با سرویس رایگان این شرکت تیزی آن برای ده سال تضمین خواهد شد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که هر یک از این تیغ‌های اصلاح از قویترین، بهترین و پایدارترین جنس‌های موجود ساخته شده است.

خواص طبی و بی نظیر نماز

iran stars

برخی از کارشناسان معتقدند نماز خواندن تنها غذای روح انسان نیست , بلکه جسم انسانها را نیز تقویت می کند و آنها را در مبارزه با مشکلات روزمره یاری می دهد .

ادامه مطلب ...

8 پدیده علمی تخیلی که به حقیقت پیوسته اند

iran stars

 ما اکنون در سال ۲۰۱۱ زندگی می کنیم. سالها پیش از این، زمانی بود که اگر کسی می خواست در مورد آینده و رخدادهای غریبش بنویسد، تاریخ ۱۹۸۴ را انتخاب می کرد. یا عده ای سال ۲۰۰۰ را سالی رویایی و عجیب می دانستند، اما حالا مدتها از آن زمان گذشته و ما در آینده آن گذشته ها زندگی می کنیم. اگر کمی به دور و بر خودمان نگاه کنیم پیشرفت هایی را در عرصه علم می بینیم که شاید سالها پیش تصورش را هم نمی کردیم. درست است که هنوز به مریخ نرفته ایم و تا تشکیل فدراسیون زمین و تسخیر کهکشانها فاصله زیادی داریم، اما به نظر می رسد بعضی وقت ها باید خط باریک میان علم و تخیل را در موضوعات علمی تخیلی برداریم. در ادامه این ایمیل با معرفی هشت رخداد علمی الهام گرفته از داستانهای تخیلی با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

تصاویر پارک ملی لار بهشتی در کنار پایتخت

iran stars

منطقه حفاظت شده لار بین استان های تهران و مازندران و در موقعیت 54/35 عرض شمالی و 33/51 طول شرقی واقع شده است. مساحت آن در حدود 31000هکتار می باشد. منطقه لار با وسعتی حدود ۷۳۵۰۰ هکتار در دامنه جنوبی رشته کوههای البرز قرار دارد که در سال ۵۴ به پارک ملی تبدیل شد و و از سال ۶۱ طبق مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست به عنوان منطقه حفاظت شده اداره می شود و از سال 70 بعضی از مناطق آن برای شکار و تیراندازی ممنوع اعلام گردید. دریاچه 20 کیلومتری لار یکی از مراکز تفریحی این منطقه است.

ادامه مطلب ...

اما بحث داغ انرژی ها!

iran stars

تمام اتفاق هایی که دور و بر ما میفته، نتیجه ی انرژی هاست.
دوست مون انرژی!
شغل مون انرژی!
همسر مون انرژی!
اتفاقات، دونه دونه، انرژی!

دوستان عزیز قانونی داریم در فیزیک به اسم قانون "دوبروی"!
قانون دوبروی به زبان ساده میگه که:
هر ذره در حال ساطع کردن مدام انرژی از خود است.

خودکار ، مداد، پرده، بدن من و شما و خلاصه همه چیز در حال ساطع کردن مداوم انرژی از خودشون هستند.

ادامه مطلب ...

تسلیت

iran stars

فرا رسیدن ایام شهادت مولی الموحدین، امیر المومنین، حیدر کرار،


حضرت علی (ع)


بر تمام مسلمین جهان و خصوصاً عاشقان واقعی آن حضرت تسلیت باد.

داستان آموزنده ” خرید بهشت “

iran stars

بهلول هر وقت دلش می گرفت به کنار رودخانه می آمد. در ساحل می نشست و به آب نگاه می کرد. پاکی و طراوت آب، غصه هایش را میشست. اگر بیکار بود همانجا می نشست و مثل بچه ها گِل بازی می کرد. آن روز هم داشت با گِل های کنار رودخانه، خانه می ساخت. جلوی خانه باغچه ایی درست کرد و توی باغچه چند ساقه علف و گُل صحرایی گذاشت. ناگهان صدای پایی شنید برگشت و نگاه کرد. زبیده خاتون (همسر خلیفه) با یکی از خدمتکارانش به طرف او آمد. به کارش ادامه داد. همسر خلیفه بالای سرش ایستاد و گفت:

ادامه مطلب ...

مناجات شب قدر

iran stars

ای خدا ای فاتح هر مشکلم
وی همه آرامش جان و دلم


بشنو از دل راز یک بی آبرو
ده مجال گفتگویم ، گفتگو

ادامه مطلب ...

اس ام اس شبهای قدر و شهادت حضرت علی(ع)

iran stars

باز شبهای عظیم خدا فرا رسیدند. باز شبهای نزول رحمت الهی از راه آمدند تا شمیم دل و جان مسلمین را با عطر زیبای خدایی بنوازند.
آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بندگان واقعی خداوند در شبهای بزرگ قدر آرزوی قلبی ما است. امیدواریم ما را نیز در دعاهای نیمه شب خود به یاد آورده و برایمان دعا کنید.در ادامه تعدادی پیامک مخصوص این شبها را برای استفاده شما عزیزان آماده نموده ایم:

ادامه مطلب ...